Los bericht bekijken
Oud 11-06-2004, 12:43   #9 (permalink)
jensen

Standaard

Laat het nou toevallig zo zijn dat ik een Mercedes in de garage heb staan, en dat ik 42 jaar ben, en nu moet een blauw oog rondloop...

Geintje

Nee man hardstikke goed van je! Die kerel verdient het. Nog zoiets, ik rij rustig met mijn brommertje, door het dorp. Netjes 30 natuurlijk! Komt er zo'n kerel van de gemeente in zo'n gele auto achter me rijden, en ja, die had blijkbaar haast? Dus hij probeerd me in te halen, maar er was geen ruimte voor, dus rijdt hij me zo klem! DUs ik de stoep op (most wel) en VOLGAS die kerel voorbij gereden, en mijn brommer "neergegooid" voor zijn auto. Ik zet de brommer uit, en loop naar zijn raampje. "Waar was dat voor nodig?" vroeg ik? "Ja jij met die kolere brommer van je, niet eens aan de kant gaan als ik er langs moet." was het antwoord.

Dus mijn preek:

"Ten eerste, er was geen ruimte om in te halen, dus zit niet te zeuren, ten tweede, ik mag ook gebruik maken van de weg, daar heb ik net zoveel recht als jij op! En, je mag toch niet harder dan 30 in het dorp!" Dus die kerel mompelt wat in mijn richting. Ik zeg: "Gaan we moeilijk doen ofzo? Ik kan mijn brommer hier nog wel even houden staan hoor, en troiwuens, kijk eens wat voor tijd je al verloren hebt door je stommiteit, als je nou gewoon gewacht had, had je verder geweest..."

Klootzakken...