[verkeer] geweld waar gaat het heen? Stap vanochtend vrolijk in me auto. Ik begin aan me reis naar me werk, halverwege de rit gaat de weg van 2 baans naar 1 baans.
Staat er naast me een daihatsu cuore met een leuk grietje erin en daar achter stond een nieuwe mercedes aan het kenteken te zien nog geen jaar oud.
Dus hoppa stoplicht groen grietje voegt voor me in, rij met een combo dus ben niet zo snel. KOmt die mercedes knettertje hard voorbij en rijd zo die daihatsu klem! Ik denk wat krijgen we nou, stapt er zo'n zakenman vna in de 40 uit helemaal uit zijn dak aan het gaan tegen die griet. Ik denk het zal wel.
Dus ik toeter 2x en maak het gebaar van stap nou maar in je houd het verkeer tegen dus looptie naar mij toe, vraagt of ik me raam naar beneden wil doen, tja ben de moeilijkste niet. Begint hij weer helemaal te flippen. Ramt dus knettertje hard op me motorkap. Ik doe me raam dus dicht en stap uit om te kijken of die gek geen deuk in me wagen heeft geslagen.
Op het moment dat ik uitstap me deur dichtdoe geeft hij me dus een duw. Dus ik wijs hem er vriendelijk op dat ik daar niet van gedient ben. Hoppa ik krijg een hardere duw. Ik waarshuw hem voor de 2e maal, dat hij van me af moet blijven en dat als hij me nog een keer een zet geeft ik ook niet stil blijf staan.
Wil hij me boven op me kop slaan, die weet ik te ontwijken en sla dus eigenlijk uit reactie die vent dusdanig hard op zijn oog dat hij per direct onderuit gaat.
Dus hij staat verdwaast op geeft een schop tegen de band van de daihatsu en rijd met slippende banden weg.
Dus ik loop eigenlijk een beetje verdwaasd naar die griet toe om te vragen hoe het met der is. Heel verhaal dank je wel en hier is mijn nummer en zijn kenteken voor als er problemen komen.
Dus ik loop terug naar me auto om die weer te starten en de weg weer vrij te maken, staan er gewoon mensen te klappen langs de weg. Maar ook een zooi te toeteren.
ou ik had zo iets waar gaat het over het was nog niet eens 8 uur geweest en dan zijn mensen al dusdanig agressief. Zal wel aan mij liggen maar dan spoor je toch niet?? |