MDF kast Hallo,
Ik ben van plan wat extra hardware aan te schaffen en daar mee een 3e PC te bouwen.
Hier op CaseJunkies.com heb ik al heel wat mooie (mdf)kasten gezien en ben van plan er zelf ook eentje te maken.
De kast wordt ongeveer zo groot als een Video-Recorder, want hij moet gaan dienen als DVD/MultiMedia systeem.
Ik ben van plan om de binnenkant van de kast te beplakken met spiegel-plakplastic.
Aan de bovenkant maak ik een window, die ik afdek met plexi.
Nou lijkt het me leuk om echt het uiterlijk van een Video-Recorder te houden.
Vandaar dat ik van plan ben om met dat speciale plakplastic, dat aan de ene kant een spiegel is en via de andere kant gewoon licht doorlaat, het plexi af te dekken.
Als de CCFL tube's in de kast uit zijn is het een gewone, strakke kast.
Gaan de CCFL's aan, dan wordt het een mooie show kast.
Nou heb ik nog een paar vraagjes:
1) Ik heb al een aantal kasten gezien die gebruik maken van dat plakplastic, hoe heet dat en waar kan ik het krijgen.
2) Er is nog steeds een meningsverschil over de warmte-doorvoer van dit soort kasten.
Zou ik een koelprobleem krijgen met 2 x 80mm fans achterin (schakelbaar naar 7 en 12 volt) en 1 x 120mm fan bovenop in het midden (ook schakelbaar naar 7 en 12 volt)?
3) Aan de voorkant wil ik ook dat 1-kant-doorkijk-plakplastic gebruiken om er een LCD schermpje achter te verstoppen.
Zou het zo zijn dat als de LCD uit is, dat hij onzichtbaar is en als hij aan is dat hij dan duidelijk zichtbaar is?
4) De stopcontacten op mijn kamer zijn niet geaard, heeft het dan zin om de PC te aarden?
5) Ik heb gezocht, maar ik kan die kasten die gebruik maken van dat 1-kant-ddorkijk-plastic niet meer vinden.
Weten jullie nog een URL?
Zo zo, dat was een hoop......
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. |