Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Senna Citaat: |
Oorspronkelijk geplaatst door QuincMan *Kick*
So hey, die is oud zeg... Mijn nieuwe website in aanbouw.
Ik wil graag weten wat jullie er van vinden, en of je tips/commentaar hebt?
En kom aub niet aan met CSS, ben beginnende html'er, das veel te moeilijk, en de site krijgt té weinig pagina's om het rendabel te maken om er css in te knallen.
Edit: de "oude" site kan je nog zien door op "home" te klikken  | Ik denk dat het voor je gasten handig is
te laten zien wat Relaxation nou werkelijk doet...
check mijn site www.docoproductions.com
dat is duidelijk wordt snel opgebouwd en het belangerijkste het is makkelijk te bewerken. heeft een mysql gebasseerde data-base alles is in PHP
HTML kan iedereen met notebook
ik heb een standaard template maar als je daarmee kan doen wat je ermee wil doen waarom niet..
Dat van jou is werkelijk klinkklare bagger Modbreak Ik zou het prettig vinden als je kritiek opbouwend zou geven. De toonzetting hiervan vindt ik niet echt bij het casejunkies sfeertje passen. Wat voor de één een stukje bagger is, kan voor de ander een hele prestatie zijn. Ergens zul je moeten beginnen en met vallen en opstaan steeds beter worden in wat je doet. Door iemand z'n eerste stappen al meteen finaal met de grond gelijk te maken help je deze persoon niet echt. Iets om over na te denken.
ikzelf heb zelfs met html betere site's gemaakt
check http://members.lycos.nl/jochemvandooremolen/oud |
haha pretpeuk, dat is een standaart E107 portal!!!!