Los bericht bekijken
Oud 25-04-2004, 14:19   #36 (permalink)
Redox

Standaard

Hoe word ik deelnemer van een inkoopactie?
Als eerste heb je een account nodig, als je er nog geen hebt dan moet je die eerst aanmaken. Op het moment dat je het account werkende hebt (je moet het account eerst nog activeren) kan je een deelnemer worden. Hiervoor moet je naar de inkoopactie toe gaan en dan naar beneden scrollen. Daar staat een link waarmee je kan deelnemen aan de inkoopactie, de rest wijst zich vanzelf. Bedenk wel dat het deelnemen aan een inkoopactie op eigen risico is.

Oke, ik ben nu deelnemer hoe kan ik producten bestellen?
De organisatie heeft als het goed is de producten ingevoerd. Als je naar de pagina 'Producten' gaat kan je ze bekijken. Afhankelijk van de keus van de organisatie is het mogelijk dat de producten zijn ingedeeld in groepen. Dit is om te voorkomen dat er ellenlange pagina's ontstaan en om de inkoopactie overzichtelijk te maken.

Je voert het aantal in bij het product en scrollt dan naar beneden om op 'Toevoegen' te klikken. Hierdoor worden de producten aan de bestellnig toegevoegd. De doro jou bestelde producten zijn te vinden op de pagina 'Bestelling'. Hier kan je eventueel nog de aantallen wijzigen.

De organisatie kan ervoor kiezen dat je per sé een verzendmethode moet kiezen, die kan je op de pagina 'bestelling' kiezen. Let op: als de organisatie gekozen heeft voor het afdwingen van een verzendmethode dan kan je maar 1 verzendmethode tegelijk 'bestellen'.

Bron: http://www.inkoopactie.net/help/4