Ik ben absoluut niet bang voor Saddam en zijn wapens, als hij ze heeft en hij had ze willen gebruiken tegen de westerse wereld dan had hij dat al lang gedaan. Ik ben eerder bang voor Bush en zijn verslaving naar meer macht. Als Irak is geweest, wie is er dan aan de buurt?
Tevens vind ik dat Amerika naar de VN moet luisteren, die is in het leven geroepen om dit soort stomme oorlogen juist te voorkomen. Mocht de VN toch instemmen met een oorlog dan vind ik dat ieder land de inval moet ondersteunen. Als Amerika Irak binnen gaat vallen laten ze het dan niet half doen maar meteen goed, dus met alle middelen die er beschikbaar zijn. Niet dat Amerika, zo laf als het is, aan het einde van de oorlog zich ineens terug trekt en het land weer terug geeft aan Saddam zoals tijdens de golf oorlog is gebeurd.
Voor als nog ben ik tegen deze achterlijke oorlog. Ik ben net zoals vele andere van mening dat juist door deze oorlog Saddam misschien gaat overwegen zijn chemische wapens in te zetten. Ik voel me op het moment redelijk veilig omdat wij omringt zijn door Duitsland en Frankrijk die zich verzetten tegen de oorlog en ik van mening ben dat als er een oorlog kom Saddam en zijn aanhangers meer in de richting van Amerika, Engeland en Spanje gaan!
Maar goed, liever niet, maar als het niet anders kan dan wel met volledige steun van alle landen! |