Los bericht bekijken
Oud 13-04-2004, 17:47   #1 (permalink)
Code-X

Standaard Probleem met DVD-ROM en Windows

Laatst heb ik een DVD-ROM gekocht (die had ik nog niet...) en ik heb hem vandaag geinstalleerd.
Het inbouwen in de kast ging goed, voor de zekerheid heb ik mijn CCFL uitgelaten.
Hij startte op en de BIOS die herkende gelijk de nieuwe DVD-ROM, mooi dus... Na het aanzetten van mijn CCFL stopte mijn PC'tje echter
CCFL eruit, DVD-ROM weer op de voeding en hij startte op. Windows opstarten duurde op de een of andere manier ietsie langer dan normaal.
Windows opgestart... Hardware herkent, maar ik moest de PC ff overnieuw opstarten van mijn lieve Windows
En toen begonnen de problemen, het Windows Boot-scherm bleef heel lang staan (4-5 minuten, het balkje liep wel). Ik heb hem op een gegeven moment gereset en gekeken of Linux het nog deed, die deed het wel en gaf ook aan dat er nieuwe hardware gevonden was, mooi dus...
Maar toen ik weer ging windows-en startte hij langzaam, maar wel goed op, ik logte in, ik zag mijn achtergrond en meer niet, geen startbalk, geen pictogrammen, niet mijn o-zo-strakke actieve desktop ( :P ).
Zou iemand een gouden tip weten om mijn Windows weer gewoon te laten werken?
Code-X is offline   Met citaat antwoorden