gesloopt van een oude voeding :P

omdat antec voeding die ik dus nu heb de 230V stekker en schakelaar andersom zit dan de enermax en apple uitvoeding

daarnaast is nog is met die metale behuizing weer te te dik dus kon ik het gat met de dremel weer groter maken..

dit is dus mijn mod ruimte.. ik heb geen werkbank of wat dan ook.. als ik moet boren pleur ik 2 planken onder me apple en weet ik zeker dat ik de vloer niet raak. en zo zijn er nog meer dingen.. alles gebeurd dus op me slaapkamer.. zo heb ik ook me flightcase met de workmate van me buurman gezaagd en toen kon ik elke avond gaan stofzuigen.

mijn 230V aansluiting

netjes gesoldeert al zeg ik het zelf. ik heb de pomp dus ook meteen hieraan gesoldeert

voeding neemt zo wel meer ruimte in maar is minder breed/ diep :P kortom me case kan dicht..

overzicht foto

waarschijnlijk kan me case nu ook perfect dicht

moet alleen die groene slang weghalen..
het leuke van deze case is ook dat je dus de moertjes en boutjes aan de buitenkant niet te zien zijn. dit ivm het plexi dat eroverheen komt..
dit is dus getikt achter mijn pctje die veel stiller is geworden ivm maar 1 psu fan dat een 20db panaflo is en ook veel stabieler.. iig voltages zijn mooier